کتابخانه معیاری

کتابخانه معیاری

برآیند اولین جشنواره بزرگ کتاب و مردم
آقای فقیری با توجه به اینکه یک شخصیت فرهنگ دوست و اهل مطالعه نیز میباشند، و با درک این مسئله که جوانان امروز بیشتر از مطالعه و کتابخوانی به سایر مواردی که به زیان مصلحت جوانان است، روی آوردند برای تشویق جوانان به سوی کتابخوانی و ایجاد فضای سالم و مناسب برای کتاب خواندن، کتابخانه معیاری الحاج احمدشاه فقیری را در سال 1398 هجری خورشیدی با گنجایش بیش از پنج هزار جلد کتاب را همراه با کامپیوتر لب بصورت رایگان تاسیس و به دسترس مردم قرار داده اند.ساخت و تاسیس این کتابخانه، هدیه‌ای بود که محترم الحاج احمدشاه فقیری، بانی حرکت ملی تقویت فرهنگ کتابخانه در همایش اختتامیه اولین جشنواره بزرگ کتاب و مردم قول احداث آن را داده بودند و در نهایت به وعده شان عمل و کتابخانه مجهز و معیاری را تاسیس نمودند.
کتب جمع آوری شده درین کتابخانه از معتبرترین انتشارات داخلی و خارجی انتخاب و از ثروت شخصی محترم الحاج احمدشاه فقیری خریداری گردیده است. غالب این کتابها در بخشهای علوم دینی، حقوق و علوم سیاسی، تاریخ و جغرافیه،‌ کودک و نوجوان، روان شناسی و جامعه شناسی،‌ کتابهای کمک آموزشی و غیره میباشد.
لازم به ذکر است که در داخل این کتابخانه کامپیوترلب هم وجود دارد که متقاضایان میتوانند از آن نیز استفاده نمایند. سیستم کتابخانه الکترونیک نیز در داخل کامپیوترها نصب است و میتواند مورد استفاده متقاضیان آن قرار بگیرد.
علاقمندان به کتاب و کتابخوانی میتوانند براساس داشتن کارت عضویت کتابخانه و زمان بندی صورت گرفته به این کتابخانه معیاری مراجعه نموده و بصورت رایگان از امکانات این کتابخانه استفاده نمایند.