برگزاری سیمینارهای آگاهی‌دهی و ورکشاپ‌های آموزشی حرفه و فن

برگزاری سیمینارهای آگاهی‌دهی و ورکشاپ‌های آموزشی حرفه و فن

سیمینارهای آگاهی‌دهی عامه در مورد حقوق و مکلفیت‌های زنان
بنیاد خیریه الحاج احمدشاه فقیری به منظور ارتقای ظرفیت و آگاهی دهی زنان جامعه از حقوق و مکلفیت های خویش برای بهبود وضعیت خود و خانواده خویش،‌ سیمینار های منظمی را با هماهنگی ریاست امور زنان ولایت هرات برگزار مینماید.

سیمینارهای آگاهی‌دهی صحی
بنیاد خیریه الحاج احمدشاه فقیری به منظور ارتقای ظرفیت و آگاهی دهی هموطنان ما در مورد وقایه و علاج از امراض مختلف به همکاری ریاست صحت عامه ولایت هرات، سیمینار های سازنده و مفیدی را برای تحقق امر فوق الذکر تحت تدریس دکتوران مجرب ریاست صحت عامه برگزار مینماید.

کورس‌های آموزشی صنوف حرفه و فن و کمک‌های اولیه
بنیاد خیریه الحاج احمدشاه فقیری به منظور ارتقای ظرفیت بانوان در عرصه رسیدن به خود کفایی و درآمد زایی، صنوف متعدد خیاطی،‌ بافندگی و مهره دوزی را از بدو تاسیس دایر نموده است و ده ها شاگرد از این صنوف بصورت حرفه ای فارغ گردیده اند. همچنین این بنیاد توانسته است صنوف آموزشی سواد حیاتی،‌ کمک های اولیه و صنوف تقویتی مکتب را دایر و موثرانه به اتمام برساند.

صنوف معتبر مدیریت و رهبری فن سخنرانی و روانشناسی
بنیاد خیریه الحاج احمدشاه فقیری با توجه به سالون همایش های معیاری که در اختیار دارد توانسته است صنوف معتبر مدیریت و رهبری،‌ فن سخنرانی و روانشناسی را بصورت تخصصی برگزار نماید که برآیند آن ارتقای ظرفیت و مهارتهای بهتر سخن گفتن و رفتار مناسب اجتماعی اشتراک کنندگان در جامعه بوده است.